Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25585
Title: Тестування в системі моніторингу якості навчальних досягнень студентів з історії у вищому навчальному закладі
Other Titles: ТЕСТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ МОНИТОРИНГА КАЧЕСТВА УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ СТУДЕНТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИСТОРИИ В ВЫСШЕМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
TESTING IN THE SYSTEM OF MONITORING STUDENTS LEARNING IN HISTORY
Authors: Ігнатенко, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Ігнатенко Н. Тестування в системі моніторингу якості навчальних досягнень студентів з історії у вищому навчальному закладі // Україна–Європа–Світ = Ukraine–Europe–World : міжнародний збірник наукових праць. Сер. Історія, міжнародні відносини. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. Вип. 12. С. 266-271
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
Keywords: педагогічний контроль
поточний контроль
тематичний контроль
педагогічне вимірювання
тест
специфікація тесту
апробація тесту
педагогический контроль
текущий контроль
контроль
педагогическое измерение
тест
спецификация теста
апробация теста
pedagogical assessment
current assessment
thematic assessment
pedagogical measurement
test
test specification
test probation
Series/Report no.: Історія, міжнародні відносини;
Abstract: Охарактеризовано методичні особливості організації та проведення тестового контролю рівня навчальних досягнень студентів при вивчення історії у вищому навчальному закладі.
Охарактеризовано методические особенности организации и реализации тестового контроля уровня учебных достижений студентов при изучении истории в высшем учебном заведении.
Methodological peculiarities of organizing and testing students learning quality in history educational establishment have been analyzed in the article.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25585
Appears in Collections:Україна–Європа–Світ. 2013. Вип. 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ignatenko.pdf385,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.