Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25752Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грод, Інна Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-06-09T12:33:42Z | - |
| dc.date.available | 2022-06-09T12:33:42Z | - |
| dc.date.issued | 2022-05-26 | - |
| dc.identifier.citation | Грод І. М. Проблемний підхід у профільному навчанні: одна задача – кілька рішень // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 145-150 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25752 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.title | Проблемний підхід у профільному навчанні: одна задача – кілька рішень | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 42_Grod.pdf | 505,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.