Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/257
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРокіцька, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T10:42:55Z-
dc.date.available2011-09-26T10:42:55Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationРокіцька, Н. В. Лінгводидактичні аспекти навчальної співпраці на уроках іноземної мови в школі / Н. В. Рокіцька // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 115-120.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/257-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність формування і використання в практиці організації уроків іноземної мови деяких психолого-педагогічних особливостей навчальної співпраці. Розкрито характер трьох основних складових педагогічної співпраці: співпраця вчителя з учнями; співпраця учнів один з одним у спільній навчальній діяльності; співпраця вчителів у системі міжпредметних зв’язків. Доведено високу ефективність єдності і взаємозв’язку змісту діяльності, структури позицій і сукупності співпраці, що визначають конкретну специфічну форму і тип організації навчального співробітництва.en_US
dc.description.abstractОбосновано необходимость формирования и использования в практике организации уроков иностранного языка некоторых психолого-педагогических особенностей учебного сотрудничества. Раскрыт характер трех основных составных педагогического сотрудничества: взаимодействие учителя с учениками; взаимодействие учеников друг с другом в совместной учебной деятельности; взаимодействие учителей в системе межпредметных связей. Доказано высокая эффективность единства и взаимосвязи содержания деятельности, структуры позиций и совокупности взаимодействий, что определяет специфическую форму и тип организации учебного сотрудничества.en_US
dc.description.abstractThe necessity of formation and use of psychological and pedagogical aspects of educational interaction in the organization of foreign language lessons has been substantiated. Three main aspects of pedagogical interaction have been revealed: interaction of a teacher with pupils; interaction between pupils in mutual educational activity; cooperation of teachers in the system of intersubject connections. High efficiency of correlation and unity of activity content, position structure and interaction totality which determine the specific form and type of educational cooperation has been proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectаспекти навчальної співпраціen_US
dc.subjectурок іноземної мовиen_US
dc.titleЛінгводидактичні аспекти навчальної співпраці на уроках іноземної мови в школіen_US
dc.title.alternativeЛингводидактические аспекты учебного сотрудничества на уроках иностранного языка в школеen_US
dc.title.alternativeLingnistic and didactic educational interaction at school lessons in foreign languageen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rokitska.pdf119,78 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.