Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26442
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLisauskienė, Dovilė-
dc.contributor.authorAleksienė, Vilmantė-
dc.date.accessioned2022-08-18T08:17:08Z-
dc.date.available2022-08-18T08:17:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationLisauskienė D., Aleksienė V. Socio-educational Aspects of Recreational Activities of a Youth Worker: Grounded Theory // Social Work and Education. 2022. Vol. 9. No. 2. P. 268-286. DOI : 10.25128/2520-6230.22.2.7uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26442-
dc.description.abstractThe article, based on the analysis of the scientific literature and the strategy of the constructivist grounded theory, highlights the socio-educational aspects of the activities of a youth worker working with young people with fewer opportunities in the region. The first part presents the concept of recreation in the context of socio-educational work, revealing the prevailing perception of the concept of recreation in modern society. The second part highlights the specificity of the youth worker's activities by discussing the relationship between formal and non-formal work. The third part analyses the socio-educational aspects of the youth worker's activities in connection with the non-formal leisure environment and connection with the performed recreational activities. The results of the research showed that it is important to research socio-educational work through recreation and develop recreational activities in the youth social work.uk_UA
dc.description.abstractУ статті, на основі аналізу наукової літератури та стратегії конструктивістської обґрунтованої теорії, висвітлено соціально-освітні аспекти діяльності молодіжного працівника, який працює з молоддю з обмеженими можливостями в регіоні. У першій частині подано поняття рекреації в контексті соціально-виховної роботи, розкрито переважаюче сприйняття поняття рекреації в сучасному суспільстві. Друга частина висвітлює специфіку діяльності молодіжного працівника шляхом обговорення зв’язку між формальною та неформальною роботою. У третій частині аналізуються соціально-освітні аспекти діяльності молодіжного працівника у зв’язку з неформальним дозвіллєвим середовищем та зв’язком із здійснюваною рекреаційною діяльністю. Результати дослідження показали актуальність дослідження соціально-виховної роботи через відпочинок та розвитку рекреаційної діяльності в соціальній роботі молоді.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectsocio-educationuk_UA
dc.subjectrecreationuk_UA
dc.subjectyoung people with fewer opportunitiesuk_UA
dc.subjectyouth workeruk_UA
dc.subjectgrounded theoryuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectвідпочинокuk_UA
dc.subjectмолоді люди з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.subjectмолодіжний працівникuk_UA
dc.subjectобґрунтована теоріяuk_UA
dc.titleSocio-educational Aspects of Recreational Activities of a Youth Worker: Grounded Theoryuk_UA
dc.title.alternativeСоціально-педагогічні аспекти рекреаційної діяльності молодіжного працівника: обґрунтована теоріяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 9 No. 2 (2022)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7_Lisauskienė_Aleksienė.pdf2,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.