Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26442
Назва: Socio-educational Aspects of Recreational Activities of a Youth Worker: Grounded Theory
Інші назви: Соціально-педагогічні аспекти рекреаційної діяльності молодіжного працівника: обґрунтована теорія
Автори: Lisauskienė, Dovilė
Aleksienė, Vilmantė
Бібліографічний опис: Lisauskienė D., Aleksienė V. Socio-educational Aspects of Recreational Activities of a Youth Worker: Grounded Theory // Social Work and Education. 2022. Vol. 9. No. 2. P. 268-286. DOI : 10.25128/2520-6230.22.2.7
Дата публікації: 2022
Ключові слова: socio-education
recreation
young people with fewer opportunities
youth worker
grounded theory
соціально-педагогічна діяльність
відпочинок
молоді люди з обмеженими можливостями
молодіжний працівник
обґрунтована теорія
Короткий огляд (реферат): The article, based on the analysis of the scientific literature and the strategy of the constructivist grounded theory, highlights the socio-educational aspects of the activities of a youth worker working with young people with fewer opportunities in the region. The first part presents the concept of recreation in the context of socio-educational work, revealing the prevailing perception of the concept of recreation in modern society. The second part highlights the specificity of the youth worker's activities by discussing the relationship between formal and non-formal work. The third part analyses the socio-educational aspects of the youth worker's activities in connection with the non-formal leisure environment and connection with the performed recreational activities. The results of the research showed that it is important to research socio-educational work through recreation and develop recreational activities in the youth social work.
У статті, на основі аналізу наукової літератури та стратегії конструктивістської обґрунтованої теорії, висвітлено соціально-освітні аспекти діяльності молодіжного працівника, який працює з молоддю з обмеженими можливостями в регіоні. У першій частині подано поняття рекреації в контексті соціально-виховної роботи, розкрито переважаюче сприйняття поняття рекреації в сучасному суспільстві. Друга частина висвітлює специфіку діяльності молодіжного працівника шляхом обговорення зв’язку між формальною та неформальною роботою. У третій частині аналізуються соціально-освітні аспекти діяльності молодіжного працівника у зв’язку з неформальним дозвіллєвим середовищем та зв’язком із здійснюваною рекреаційною діяльністю. Результати дослідження показали актуальність дослідження соціально-виховної роботи через відпочинок та розвитку рекреаційної діяльності в соціальній роботі молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26442
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 9 No. 2 (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Lisauskienė_Aleksienė.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.