Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26446
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGrod, Inna-
dc.contributor.authorGlavatska, Olga-
dc.date.accessioned2022-08-23T08:03:52Z-
dc.date.available2022-08-23T08:03:52Z-
dc.date.issued2022-05-4-
dc.identifier.citationGrod I., Glavatska O. RELEVANCE A COMBINATION ORIGAMI AND SOME GEOMETRY TOPICS // INTERNATIONAL SCIENTIFIC INNOVATIONS IN HUMAN LIFE : Proceedings of XIV International Scientific and Practical Conference Manchester, United Kingdom 4-6 August 2022. Manchester, 2022. P. 152-158.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26446-
dc.description.abstractУ статті йдеться про світ шкільної геометрії, яка вимагає постійного звернення до образів. Образну, наочну модель евклідової геометрії дозволяє створити орігамі. Об’єднання математики та орігамі допомагає учням пізнати навколишній світ. Орігамі є найбільш логічною і гармонійною формою вивчення практичної геометрії, використовується для доведення завдань. Інакше сприймають навколишній світ люди з ознаками аутизму. На основі спостережень зроблено висновки, що дітям-аутистам дуже подобаються різні технології роботи. Для них процес освоєння геометрії через орігамі є послідовним розгортанням всього процесу пізнання на основі конструювання моделей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectорігаміuk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectфігуриuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.titleRELEVANCE A COMBINATION ORIGAMI AND SOME GEOMETRY TOPICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій (міжфакультетні)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INTERNATIONAL.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.