Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26753
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСеньовська, Надія Леонідівна-
dc.contributor.authorНестайко, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-11T09:21:39Z-
dc.date.available2022-10-11T09:21:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСеньовська Н., Нестайко І. Професійна саморегуляція: порівняльний аналіз вебінарів для педагогів у мирний і воєнний час // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Гельветика, 2022. Вип. № 54. Т. 2. С. 272−280. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-42uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26753-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз вебінарів як частини сучасного освітнього процесу України – європейської держави. Розкрито роль вебінарів у межах дистанційного навчання та підвищення кваліфікації. Схарактеризованодослідження вебінарів як форми та як технології навчання. На основі опрацювання наукової літератури класифіковано їх недоліки та переваги. Метою статті є порівняльний аналіз вебінарів з формування професійної саморегуляції педагогів, організованих у мирний і воєнний час. Описано практичний досвід проведення таких вебінарів, що були організовані в межах підвищення кваліфікації вчителів восени 2021 р. та весною 2022 р. Аналіз здійснено за авторською методикою відповідно до таких характеристик: залучені особи (організатори, доповідачі, асистенти, учасники); планування та реклама; програмне забезпечення; тестовий запуск; час проведення і тривалість; мета та завдання; засоби; план і зміст; особливості проведення (як був реалізований план, чи висвітлено весь зміст, чи залишився час на запитання слухачів); відгуки. У результаті встановлено, що між вебінарами на схожу тематику у мирний і воєнний час є два основні типи відмінностей. Одні пов’язані з організацією безпечної роботи під час війни (характеристики «планування та реклама», «час проведення і тривалість»). Інші випливають зі змісту навчання (характеристики «мета та завдання», «план і зміст»). Водночас, деякі характеристики практично не відрізнялися («залучені особи», «програмне забезпечення», «тестовий запуск», «засоби», «особливості проведення», «відгуки»). Було зроблено висновки, що сам процес дистанційного навчання чи в мирний, чи у воєнний час залежить від наявності засобів та учасників. Зміст і методи корегуються відповідно від освітніх завдань, а безпекові заходи уже залежать від воєнних загроз.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes webinars as part of the modern educational process of Ukraine, a European state. The role of webinars within distance learning and professional development is revealed. Based on the study of scientific literature, their disadvantages and advantages are classified. The purpose of the article is a comparative analysis of webinars on the formation of professional self-regulation of teachers, organized in peacetime and wartime. The practical experience of conducting such webinars, which were organized as part of teacher training in the fall of 2021 and spring of 2022, is described. The analysis was carried out according to the author’s methodology according to the following characteristics: involved persons (organizers, speakers, assistants, participants); planning and advertising; software; test run; time and duration; purpose and task; means; plan and content; specifics of organization (how the plan was implemented, whether the entire content was covered, whether there was time left for audience questions); feedback. As a result, it was established that there are two main types of differences between webinars on similar topics in peacetime and wartime. Some are related to the organization of safe work during wartime (“planning and advertising”, “time and duration» characteristics”). Others arise from the content of training (“purpose and task”, “plan and content” characteristics). At the same time, some characteristics were practically unchanged («involved persons», “software”, “test run”, “means”, “specifics of organization”, “feedback”). It was concluded that the distance learning process itself, whether in peacetime or wartime, depends on the availability of means and participants. Content and methods are adjusted according to educational tasks, and security measures already depend on military threats.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectвебінар як форма і технологія навчанняuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікації педагогівuk_UA
dc.subjectвебінари у мирний і воєнний часuk_UA
dc.subjectwebinar as a form and technology of educationuk_UA
dc.subjectprofessional development of teachersuk_UA
dc.subjectwebinars in peacetime and wartimeuk_UA
dc.titleПрофесійна саморегуляція: порівняльний аналіз вебінарів для педагогів у мирний і воєнний часuk_UA
dc.title.alternativePROFESSIONAL SELF-REGULATION: COMPARATIVE ANALYSIS OF WEBINARS FOR TEACHERS IN TIME OF PEACE AND WARuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Senovska_Drogobuch_2022.pdf611,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.