Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/268
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаврищак, Галина Романівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T12:06:05Z-
dc.date.available2011-09-26T12:06:05Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationГаврищак, Г. Р. Диференціація навчальних графічних завдань як засіб здійснення індивідуального підходу до учнів загальноосвітніх шкіл / Г. Р. Гаврищак // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 177-183.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/268-
dc.description.abstractВизначено класифікацію навчальних графічних завдань відповідно до визначених критеріїв (розглянуто типи, підтипи, класи та види задач). Запропоновано методику диференціації графічних завдань для учнів під час вивчення ними креслення у загальноосвітній школі на 4 рівні складності залежно від приналежності до умовної типологічної групи засвоєння графічної інформації. Поданий матеріал пропонується для застосування з метою здійснення індивідуального підходу до школярів, що зумовить підвищення рівня їх графічної діяльності.en_US
dc.description.abstractПредложена классификация учебных графических задач согласно определенных критериев. Обоснована методика дифференциации графических заданий на 4 уровня сложности в зависимости от степени оперирования графической информацией учащимися общеобразовательных школ при изучении ими черчения. Материалы статьи предлагаются к использованию в практике преподавания черчения в качестве средств реализации индивидуального подхода к учащимся общеобразовательных школ с целью повышения эффективности их графической деятельности.en_US
dc.description.abstractIn this article the classification of graphical exercises is presented according to determined characteristics. The methods of such task’s differentiation is offered due to the conditional typical pupil’s group of mastering graphical information in the secondary school. This material can be used in the practice of realization individual approach to pupils in order to intensify their graphical activity.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкресленняen_US
dc.subjectіндивідуалізація навчанняen_US
dc.subjectграфічна задачаen_US
dc.titleДиференціація навчальних графічних завдань як засіб здійснення індивідуального підходу до учнів загальноосвітніх шкілen_US
dc.title.alternativeДифференциация учебных графических задач как средство осуществления индивидуального подхода к учащимся общеобразовательных школen_US
dc.title.alternativeGraphical tasks’s differentiation as a mean of the individual approach’s realization to pupils in the secondary schoolen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gavruschak.pdf219,03 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.