Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26960
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шерпельова, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-01T14:21:44Z | - |
dc.date.available | 2022-11-01T14:21:44Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.citation | Шерпельова М. Вміння ставити запитання як умова активної діалогової взаємодії вчителя та учнів у навчальному процесі початкової школи // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 6. С. 76-80. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26960 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Вміння ставити запитання як умова активної діалогової взаємодії вчителя та учнів у навчальному процесі початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.type | Article | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 6. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
serpelova.pdf | 337,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.