Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерпельова, Марія-
dc.date.accessioned2022-11-01T14:21:44Z-
dc.date.available2022-11-01T14:21:44Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationШерпельова М. Вміння ставити запитання як умова активної діалогової взаємодії вчителя та учнів у навчальному процесі початкової школи // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 6. С. 76-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26960-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleВміння ставити запитання як умова активної діалогової взаємодії вчителя та учнів у навчальному процесі початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 6.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
serpelova.pdf337,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.