Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27106
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоландо, Марина Ігорівна-
dc.contributor.authorОрап, Марина Олегівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T08:38:24Z-
dc.date.available2022-11-10T08:38:24Z-
dc.date.issued2022-09-29-
dc.identifier.citationРоландо М. І., Орап М. О. Психологія конкурентоспроможного бренду // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 208-211.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27106-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleПсихологія конкурентоспроможного брендуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rolon.pdf265,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.