Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвійчук, Ірина-
dc.date.accessioned2022-11-15T09:20:19Z-
dc.date.available2022-11-15T09:20:19Z-
dc.date.issued2022-10-20-
dc.identifier.citationМатвійчук I. Роль сім’ї у мотивації дитини з інтелектуальними порушеннями до вивчення географії // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 120-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27196-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleРоль сім’ї у мотивації дитини з інтелектуальними порушеннями до вивчення географіїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviu.pdf346,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.