Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27243
Назва: Рейтинговий підхід до аналізу уроку словесності в адаптивному освітньому середовищі
Інші назви: Rating Approach to the Analysis of a Literature Lesson in an Adaptive Educational Environment
Автори: Гапон, Леся Олексіївна
Бібліографічний опис: Гапон Л. О. Рейтинговий підхід до аналізу уроку словесності в адаптивному освітньому середовищі // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи (05.07-06.07.2022). Київ ; Харків : ГО «ШАУСПС», 2022. Вип. 2(5). С. 32-34
Дата публікації: 5-лип-2022
Видавництво: ГО «ШАУСПС»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27243
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hapon_l_o.pdf658,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.