Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмельченко, Ірина-
dc.contributor.authorКобильченко, Вадим-
dc.date.accessioned2022-11-29T14:26:07Z-
dc.date.available2022-11-29T14:26:07Z-
dc.date.issued2022-10-20-
dc.identifier.citationОмельченко І., Кобильченко В. Особливості функціонування психічних процесів у молодших школярів із інтелектуальними труднощами: перший та другий рівні підтримки // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 145-148.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27298-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування психічних процесів у молодших школярів із інтелектуальними труднощами: перший та другий рівні підтримкиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omelt.pdf385,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.