Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіткар, Тарас Вікторович-
dc.contributor.authorСіткар, Н. С.-
dc.date.accessioned2022-11-30T13:47:58Z-
dc.date.available2022-11-30T13:47:58Z-
dc.date.issued2022-09-29-
dc.identifier.citationСіткар Т. В., Сіткар Н. С Особливості модерації вчителем психологічного самопочуття дітей в школах Швеції // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року). Тернопіль : Тайп, 2022. C. 347-350uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27326-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТайпuk_UA
dc.titleОсобливості модерації вчителем психологічного самопочуття дітей в школах Швеціїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitkar_Sitkar.pdf567,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.