Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27326
Назва: Особливості модерації вчителем психологічного самопочуття дітей в школах Швеції
Автори: Сіткар, Тарас Вікторович
Сіткар, Н. С.
Бібліографічний опис: Сіткар Т. В., Сіткар Н. С Особливості модерації вчителем психологічного самопочуття дітей в школах Швеції // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року). Тернопіль : Тайп, 2022. C. 347-350
Дата публікації: 29-вер-2022
Видавництво: Тайп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27326
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitkar_Sitkar.pdf567,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.