Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27437
Title: Креативний маркетинг як інструмент реалізації клієнтоорієнтованого підходу в діяльності міжнародних готельних ланцюгів
Authors: Мокра, А.
Bibliographic description (Ukraine): Мокра А. Креативний маркетинг як інструмент реалізації клієнтоорієнтованого підходу в діяльності міжнародних готельних ланцюгів // Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка : збірник наукових праць. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. Вип. 1 (5). С. 118-126.
Issue Date: 2022
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27437
Appears in Collections:Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка. Вип. 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mokra.pdf278,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.