Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабрусєв, Валерій Юрійович-
dc.contributor.authorКостомаха, Олег Михайлович-
dc.date.accessioned2022-12-02T12:26:56Z-
dc.date.available2022-12-02T12:26:56Z-
dc.date.issued2022-11-10-
dc.identifier.citationГабрусєв В. Ю., Костомаха О. М. Розробка віртуальних ігрових симуляторів за допомогою рушія GODOT ENGINE // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. C. 16-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27452-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleРозробка віртуальних ігрових симуляторів за допомогою рушія GODOT ENGINEuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gabrus.pdf494,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.