Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27936
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМашталер, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorСопотницька, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-01-09T11:50:45Z-
dc.date.available2023-01-09T11:50:45Z-
dc.date.issued2022-05-12-
dc.identifier.citationМашталер І. І., Сопотницька О. В. Використання гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів 4-х класів // Шляхи розвитку рухової активності молоді України : матеріали ІV всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Дрогобич, 12 травня 2022 р.). Дрогобич : По́світ, 2022. С. 175-178uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27936-
dc.description.abstractстатті відображені питання щодо ролі і значення занять з гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів та визначено рівень розвитку фізичної підготовленості учнів 4-х класів. Дослідження полягало у доповненні змісту уроків фізичної культури експериментальної групи спеціально підібраними гімнастичними вправами і рухливими іграми. Після його проведення, нами було помічено позитивний вплив на рівень фізичної підготовленості учнів 4-х класів, що дозволяє рекомендувати вчителям фізичної культури, а також вчителям початкових класів, тренерам з різних видів спорту, а також батькам, доповнювати зміст процесу фізичного виховання, самостійну рухову діяльність школярів, розробленим комплексом спеціально спрямованих гімнастичних вправ та рухливих ігор.uk_UA
dc.description.abstractThe article reflects the issues of the role and importance of gymnastics and moving games in physical education of schoolchildren and identifies the level of development of physical fitness of 4th grade students. The study consisted of supplementing the content of physical education lessons of the experimental group with specially selected gymnastic exercises and moving games. After its holding, we noticed a positive impact on the level of physical fitness of 4th grade students, which allows us to recommend physical education teachers, as well as primary school teachers, coaches in various sports, as well as parents, to supplement the content of physical education, independent motor activity of schoolchildren, developed by a complex of specially directed gymnastic exercises and moving games.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПо́світuk_UA
dc.subjectгімнастикаuk_UA
dc.subjectрухливі ігриuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectgymnasticsuk_UA
dc.subjectmoving gamesuk_UA
dc.subjectphysical fitnessuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.titleВикористання гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів 4-х класівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mashtaler_sopotnutska_Shljaxu_rozv.pdf4,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.