Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27936
Title: Використання гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів 4-х класів
Authors: Машталер, Ірина Іванівна
Сопотницька, Олена Валеріївна
Bibliographic description (Ukraine): Машталер І. І., Сопотницька О. В. Використання гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів 4-х класів // Шляхи розвитку рухової активності молоді України : матеріали ІV всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Дрогобич, 12 травня 2022 р.). Дрогобич : По́світ, 2022. С. 175-178
Issue Date: 12-May-2022
Publisher: По́світ
Keywords: гімнастика
рухливі ігри
фізична підготовленість
фізичне виховання
gymnastics
moving games
physical fitness
physical education
Abstract: статті відображені питання щодо ролі і значення занять з гімнастики та рухливих ігор у фізичному вихованні школярів та визначено рівень розвитку фізичної підготовленості учнів 4-х класів. Дослідження полягало у доповненні змісту уроків фізичної культури експериментальної групи спеціально підібраними гімнастичними вправами і рухливими іграми. Після його проведення, нами було помічено позитивний вплив на рівень фізичної підготовленості учнів 4-х класів, що дозволяє рекомендувати вчителям фізичної культури, а також вчителям початкових класів, тренерам з різних видів спорту, а також батькам, доповнювати зміст процесу фізичного виховання, самостійну рухову діяльність школярів, розробленим комплексом спеціально спрямованих гімнастичних вправ та рухливих ігор.
The article reflects the issues of the role and importance of gymnastics and moving games in physical education of schoolchildren and identifies the level of development of physical fitness of 4th grade students. The study consisted of supplementing the content of physical education lessons of the experimental group with specially selected gymnastic exercises and moving games. After its holding, we noticed a positive impact on the level of physical fitness of 4th grade students, which allows us to recommend physical education teachers, as well as primary school teachers, coaches in various sports, as well as parents, to supplement the content of physical education, independent motor activity of schoolchildren, developed by a complex of specially directed gymnastic exercises and moving games.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27936
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mashtaler_sopotnutska_Shljaxu_rozv.pdf4,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.