Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHarasym, T. O.-
dc.contributor.authorDovbush, O. I.-
dc.contributor.authorSkoreiko-Svirska, I. P.-
dc.date.accessioned2023-01-11T08:49:47Z-
dc.date.available2023-01-11T08:49:47Z-
dc.date.issued2022-10-12-
dc.identifier.citationHarasym T. O., Dovbush O. I. , Skoreiko-Svirska I. P. CUSTOMER CENTRICITY AS THE MAIN FACTOR OF PRAGMATICS IN BUSINESS COMMUNICATION / T. O. Harasym, // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference (October 12–13, 2022). Częstochowa : Baltija Publishing, 2022. – P. 6-9. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-250-0-1uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-250-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27959-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.titleCUSTOMER CENTRICITY AS THE MAIN FACTOR OF PRAGMATICS IN BUSINESS COMMUNICATIONuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harasym_Dovbush.pdf795,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.