Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27959
Назва: CUSTOMER CENTRICITY AS THE MAIN FACTOR OF PRAGMATICS IN BUSINESS COMMUNICATION
Автори: Harasym, T. O.
Dovbush, O. I.
Skoreiko-Svirska, I. P.
Бібліографічний опис: Harasym T. O., Dovbush O. I. , Skoreiko-Svirska I. P. CUSTOMER CENTRICITY AS THE MAIN FACTOR OF PRAGMATICS IN BUSINESS COMMUNICATION / T. O. Harasym, // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference (October 12–13, 2022). Częstochowa : Baltija Publishing, 2022. – P. 6-9. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-250-0-1
Дата публікації: 12-жов-2022
Видавництво: Baltija Publishing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27959
ISBN: 978-9934-26-250-0
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harasym_Dovbush.pdf795,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.