Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28036
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетришин, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorДанилюк, Ольга Андріївна-
dc.date.accessioned2023-01-16T09:10:00Z-
dc.date.available2023-01-16T09:10:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетришин Л. Й., Данилюк О. А. Технологія музейної педагогіки (педагогіки культури) як складова соціокультурного розвитку особистості // Zeszyty naukowe. Turystyka i Rekreacja. Warszawa : Wyższa Szkoła Turystyki i Języków obcych, 2021. Zeszyt 28(2). S. 105-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28036-
dc.description.abstractСтаття присвячена науково-теоретичному аналізу проблеми розвитку технології музейна педагогіка як складової соціокультурного розвитку особистості. Розкрито завдання, прин- ципи, напрями, об’єкт та предмет інноваційної технології музейна педагогіка. Обґрунтовано необхідність впровадження технології в освітній процес та зазначено, що вона сприятиме формуванню професіоналізму, української ідентичності, громадянсько-патріотичних по- чуттів, гуманістичних ідей та соціокультурного розвитку особистості.uk_UA
dc.description.abstractArtykuł poświęcony jest naukowej i teoretycznej analizie problemu rozwoju technologii w pedagogice muzealnej (pedagogika kultury) jako składowej rozwoju społeczno-kulturowego jednostki. Ujawniane są zadania, zasady, kierunki, przedmiot i przedmiot innowacyjnej technologii pedagogiki muzealnej. Uzasadnia się konieczność wprowadzenia technologii w procesie edukacyjnym i zauważa się, że będzie ona sprzyjać kształtowaniu się profesjonalizmu, tożsamości ukraińskiej, uczuć obywatelskich i patriotycznych, idei humanistycznych oraz rozwoju społeczno-kulturowego jednostki.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the scientific and theoretical analysis of the problem of technology development in museum pedagogy as a component of socio-cultural development of the individual. The tasks, principles, directions, object and subject of innovative technology of museum pedagogy are revealed. The necessity of introduction of technology in the educational process is substantiated and it is noted that it will promote the formation of professionalism, Ukrainian identity, civic and patriotic feelings, humanistic ideas and socio-cultural development of the individual.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherWyższa Szkoła Turystyki i Języków obcychuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectсоціокультурний розвитокuk_UA
dc.subjectмузейна педагогікаuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectпредметuk_UA
dc.subjectнапрямиuk_UA
dc.subjecttechnologiauk_UA
dc.subjectrozwój społeczno-kulturowyuk_UA
dc.subjectpedagogika muzealnauk_UA
dc.subjectzasadyuk_UA
dc.subjectprzedmiotuk_UA
dc.subjectprzedmiotuk_UA
dc.subjectkierunkiuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectsocio-cultural developmentuk_UA
dc.subjectmuseum pedagogyuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectobjectuk_UA
dc.subjectsubjectuk_UA
dc.subjectdirectionsuk_UA
dc.titleТехнологія музейної педагогіки (педагогіки культури) як складова соціокультурного розвитку особистостіuk_UA
dc.title.alternativeTECHNOLOGIA PEDAGOGIKI MUZEALNEJ JAKO KOMPONENT SPOŁECZNO-KULTUROWEGO ROZWOJU OSOBOWOŚCIuk_UA
dc.title.alternativeTECHNOLOGY OF MUSEUM PEDAGOGY (CULTURAL PEDAGOGY) AS A COMPONENT OF THE SOCIO-CULTURAL DEVELOPMENT OF PERSONALITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті (міжфакультетні)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petryshyn_Danyliuk.pdf310,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.