Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28036
Назва: Технологія музейної педагогіки (педагогіки культури) як складова соціокультурного розвитку особистості
Інші назви: TECHNOLOGIA PEDAGOGIKI MUZEALNEJ JAKO KOMPONENT SPOŁECZNO-KULTUROWEGO ROZWOJU OSOBOWOŚCI
TECHNOLOGY OF MUSEUM PEDAGOGY (CULTURAL PEDAGOGY) AS A COMPONENT OF THE SOCIO-CULTURAL DEVELOPMENT OF PERSONALITY
Автори: Петришин, Людмила Йосипівна
Данилюк, Ольга Андріївна
Бібліографічний опис: Петришин Л. Й., Данилюк О. А. Технологія музейної педагогіки (педагогіки культури) як складова соціокультурного розвитку особистості // Zeszyty naukowe. Turystyka i Rekreacja. Warszawa : Wyższa Szkoła Turystyki i Języków obcych, 2021. Zeszyt 28(2). S. 105-113.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Wyższa Szkoła Turystyki i Języków obcych
Ключові слова: технологія
соціокультурний розвиток
музейна педагогіка
принципи
об’єкт
предмет
напрями
technologia
rozwój społeczno-kulturowy
pedagogika muzealna
zasady
przedmiot
przedmiot
kierunki
technology
socio-cultural development
museum pedagogy
principles
object
subject
directions
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена науково-теоретичному аналізу проблеми розвитку технології музейна педагогіка як складової соціокультурного розвитку особистості. Розкрито завдання, прин- ципи, напрями, об’єкт та предмет інноваційної технології музейна педагогіка. Обґрунтовано необхідність впровадження технології в освітній процес та зазначено, що вона сприятиме формуванню професіоналізму, української ідентичності, громадянсько-патріотичних по- чуттів, гуманістичних ідей та соціокультурного розвитку особистості.
Artykuł poświęcony jest naukowej i teoretycznej analizie problemu rozwoju technologii w pedagogice muzealnej (pedagogika kultury) jako składowej rozwoju społeczno-kulturowego jednostki. Ujawniane są zadania, zasady, kierunki, przedmiot i przedmiot innowacyjnej technologii pedagogiki muzealnej. Uzasadnia się konieczność wprowadzenia technologii w procesie edukacyjnym i zauważa się, że będzie ona sprzyjać kształtowaniu się profesjonalizmu, tożsamości ukraińskiej, uczuć obywatelskich i patriotycznych, idei humanistycznych oraz rozwoju społeczno-kulturowego jednostki.
The article is devoted to the scientific and theoretical analysis of the problem of technology development in museum pedagogy as a component of socio-cultural development of the individual. The tasks, principles, directions, object and subject of innovative technology of museum pedagogy are revealed. The necessity of introduction of technology in the educational process is substantiated and it is noted that it will promote the formation of professionalism, Ukrainian identity, civic and patriotic feelings, humanistic ideas and socio-cultural development of the individual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28036
Розташовується у зібраннях:Статті (міжфакультетні)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryshyn_Danyliuk.pdf310,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.