Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28175
Назва: Using Art in the Language Classroom
Автори: Шонь, Олена Богданівна
Бібліографічний опис: Шонь О. Using Art in the Language Classroom // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : матеріали X Міжнародної конференції з актуальних проблем філології у вищих закладах освіти галузевого спрямування (18-19 листопада 2022 року) : збірник наукових праць. Київ : НАУ, 2022. С. 275-278
Дата публікації: 18-лис-2022
Видавництво: НАУ
Ключові слова: мистецтво
вивчення мови
мовні уміння
критичне мислення
усне мовлення
art
language learning
language skills
critical thinking
speaking
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості використання творів мистецтва у вивченні мови. Обґрунтовується важливість використання мистецьких дворів для розвитку мовних умінь студентів, зокрема усного мовлення, з’ясовуються проблеми відбору матеріалу. Подано зразки завдань для розвитку усного мовлення студентів.
The article deals with the problem of using art in the language classroom. The author discusses the importance of using art in developing students’ language skills, speaking skills in particular, the challenges in the choice of art pieces. Sample activities are suggested to develop students’ speaking skills using art.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28175
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shon.pdf598,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.