Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28280
Назва: Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання під час проведення практики із зоології
Автори: Шевчик, Любов Омелянівна
Москалюк, Наталія Володимирівна
Бібліографічний опис: Шевчик Л. О., Москалюк Н. В. Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання під час проведення практики із зоології // Сучасна освіта – доступність, якість, визнання : збірник наукових праць ХIV міжнародної науково-методичної конференції (09–11 листопада 2022 р., м. Краматорськ). Краматорськ : ДДМА, 2022. С. 205-207
Дата публікації: 9-лис-2022
Видавництво: ДДМА
Короткий огляд (реферат): У публікації проаналізовано і доведено, що одним із найефективніших засобів підвищення ефективності пізнавальної активності студентів є використання в навчальному процесі інтерактивних технологій навчання. При використанні інтерактивній технології, зокрема методу кейс-технології відбувається вироблення знань. Даний метод ми використали при викладанні освітньої компоненти «Зоологія», при проведенні навчально-польової практики.
The publication analyzed and proved that one of the most effective means of increasing the effectiveness of students' cognitive activity is the use of interactive learning technologies in the educational process. When using interactive technology, in particular, the method of case technology, knowledge is produced. We used this method when teaching the educational component "Zoology", when conducting educational field practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28280
ISBN: 978-617-7889-30-3
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchyk_Moskalyk_Kejs.pdf695,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.