Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28304
Назва: The influence of morality on the economic behavior of a subject of the society in the conditions of inclusion
Інші назви: Вплив моралі на економічну поведінку суб’єкта суспільства в умовах інклюзії
Автори: Tripak, Marian Mykolajovych
Toporivska, Jaroslava Volodymyrivna
Бібліографічний опис: Tripak M. M., Toporivska Y. V. The influence of morality on the economic behavior of a subject of the society in the conditions of inclusion // Інклюзія і суспільство : науковий журнал. Кам’янець-Подільський : Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2022. Вип. 1. С. 15–21. DOI https://doi.org/10.32782/inclusion-society-2022-1-2
Дата публікації: 2022
Видавництво: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»
Ключові слова: inclusive education
subject of society
morality
moral
economic behavior
economic system
moral economy
інклюзивна освіта
суб’єкт суспільства
моральність
мораль
економічна поведінка
економічна система
моральна економіка
Короткий огляд (реферат): Introduction. The problems of the influence of morality, spiritual orientations and ideological ideals on the economic activity of society become not only an actual scientific idea, but is also a center of acute social discussion directed on a finding of a balance between rationality, which is rapidly growing in modern society and morality as universal human value, which must harmonize our society. Certainly, moral values are an important connecting link between society, social environment and individual, personality and its inner world. Purpose. The purpose of this article is to determine the priority of morality that affects on the economic behavior of the subject of society in conditions of social and educational inclusion in Ukraine. Results. On the basis of comparative analysis of notions «morality» and «moral» reached the following conclusions that: «moral» is a system of norms, rules and requirements, produced in society, which regulate the interaction among people, their relation to the phenomena of real world; «morality» – is a set of consciousness, skills and habits of person, which connected with compliance of these norms, rules and requirements. The morality formed with the personality of subject of society and inseparable from ones «I am». In the result of monitoring identified factors of influence on the formation of content of moral education of subject of society in the process relationship with the purpose of creation of Gross Domestic Product and value added in the country. Different approaches of understanding of result of influence of morality on the economic behavior of subject of society in conditions of inclusion, because the state of economics of Ukraine first of all depends on the moral and professional stimulus of the manager, the politician, the businessman etc.
Вступ. Проблеми впливу моралі, духовних орієнтацій, та світоглядних ідеалів на економічну діяльність сус- пільства стає не лише актуальною науковою ідеєю, а й також центром гострої соціальної дискусії, спрямованої на пошук балансів між раціональністю, яка стрімко зростає в сучасному суспільстві, і моральністю, як універ- сальної людської цінності, яка має гармонізувати наш соціум. Безумовно, моральні цінності є важливою спо- лучною ланкою між суспільством, соціальним середовищем та індивідуальністю, особистістю і її внутрішнім світом. Мета. Метою даної статті є визначення пріоритету моралі, яка впливає на економічну поведінку суспіль- ства в умовах соціальної та освітньої інклюзії в Україні. Результати. На основі компаративного аналізу понять «моральність» та «мораль» можна зробити висно- вки, що: «мораль» – це система норм, правил та вимог, які вироблені в суспільстві, та які регулюють взаємодію людей, їхнє ставлення до явищ реального світу; «моральність» – це сукупність свідомості, здібностей і навичок особистості, які пов’зані з дотриманням цих норм, правил та вимог. Моральність формується з особистістюі невіддільна від свого «Я є». В результаті моніторингу визначено фактори впливу на формування змісту морального виховання члена сус- пільства в процесі взаємовідносин з метою створення валового внутрішнього продукту та доданої вартості в країні. Різні підходи розуміння результату впливу моральності на економічну поведінку суб’єкта суспільства в умо- ваї інклюзії, адже стан економіки в України, перш за все, залежить від морального і професійного стимулу ке- рівника, політика, бізнесмена та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28304
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Toporivska_Tripak_stattia.pdf318,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.