Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorВенгренович, Катерина-
dc.date.accessioned2023-02-16T09:17:26Z-
dc.date.available2023-02-16T09:17:26Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationСорока О., Венгренович К. Сутнісна характеристика «лідерської позиції» молодших школярів // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 119-122uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28506-
dc.description.abstractАвтори піднімають питання щодо розкриття сутності понять «лідерство», «лідер», «лідерська позиція». Представлено трактування «лідерства» з філософської, психологічної, педагогічної та управлінської позицій. Визначено «лідерську позицію» як активну позицію індивіда, спрямовану на оптимізацію вирішення загальногрупових завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectлідерська позиціяuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectлідерські якості та здібностіuk_UA
dc.titleСутнісна характеристика «лідерської позиції» молодших школярівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_Venhrenovych.pdf133,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.