Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28725
Назва: Психолого-педагогічні засади вивчення правописних умінь і навичок на уроках української мови
Автори: Кравчук, Оксана
Криськів, Мирослава Йосипівна
Бібліографічний опис: Кравчук О., Криськів М. Психолого-педагогічні засади вивчення правописних умінь і навичок на уроках української мови // Science and technology: problems, prospects and innovations : Proceedings of the 7th International scientific and practical conference (April 13-15, 2023). Osaka : CPN Publishing Group, 2023. P. 266-274
Дата публікації: 13-кві-2023
Видавництво: CPN Publishing Group
Ключові слова: психолого-педагогічні умови
правопис
орфографія
орфографічна навичка
метод
прийом
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення правописних умінь і навичок на уроках української мови, зокрема під час вивчення теми «Дієприкметник». З’ясовано основні передумови, що забезпечують формування правописних умінь та під час вивчення дієприкметників; здійснено аналіз основних методів і прийомів навчання орфографії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28725
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk_Kryskiv.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.