Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29076
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОчеретнюк, Ольга-
dc.date.accessioned2023-06-12T08:01:39Z-
dc.date.available2023-06-12T08:01:39Z-
dc.date.issued2023-04-11-
dc.identifier.citationОчеретнюк О. Категорії правди в рекламі. Довіра та недовіра до реклами / наук. кер. С. Петренко // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених і здобувачів освіти (м. Тернопіль, 11 квітня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 104-106uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29076-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleКатегорії правди в рекламі. Довіра та недовіра до рекламиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
41_Ocheretnyk.pdf351,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.