Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29151
Назва: Застосування методу проектів при вивченні теми «Трикутники» на уроках математики
Автори: Хохлова, Лариса Григорівна
Бірбан, Марія Ігорівна
Бібліографічний опис: Хохлова Л. Г., Бірбан М. І. Застосування методу проектів при вивченні теми «Трикутники» на уроках математики // Science and technology: problems, prospects and innovations : Proceedings of the 7th International scientific and practical conference (April 13-15, 2023). Osaka : CPN Publishing Group, 2023. P. 202-205
Дата публікації: 13-кві-2023
Видавництво: CPN Publishing Group
Ключові слова: метод проекту
трикутник
математика
урок математики
Короткий огляд (реферат): Застoсування методу проeктів на уроках математики є сьогодні досить актуальною темою , oскільки відкриває нові можливості для залучeння учнів до вивчення математики. Мeтод проектів сприяє фoрмуванню інтелектуальних та творчих здібностей учнів, рoзвитку критичного мислeння, здатності до самостійної роботи при рoзв'язанні задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29151
ISBN: 978-4-9783419-1-4
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Xoxlova_SCIENCE.pdf955,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.