Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29189
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧайковська, Ганна Богданівна-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:26:15Z-
dc.date.available2023-06-16T07:26:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧайковська Г. Застосування педагогіки емпауерменту в підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. Київ, 2023. № 1(40). С. 184-199. DOI : https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.111uk_UA
dc.identifier.issn2312-5829-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29189-
dc.description.abstractДосліджено проблему педагогіки емпауерменту в психолого-педагогічному аспекті та вимірі вищої педагогічної освіти. Виявлено різноманітні підходи до трактування дефініції означеного поняття. Закцентовано увагу на педагогіці емпаурменту як ресурсі для самопізнання та самовиховання майбутніх учителів початкової школи через діяльність в інтересах сталого розвитку. Теоретичні аспекти означеної проблеми вивчені на основі аналізу наукової літератури, порівняльного та діалектичного аналізу отриманих даних. З’ясовано потенційні можливості педагогіки емпауерменту в підготовці майбутніх вчителів початкової школи до професійної діяльності на засадах сталого розвитку. Виявлено вплив емпауерменту на розвиток стратегії індивідуальної самостійної діяльності здобувачів вищої освіти в площині особистісної та професійної відповідальності. З метою перевірки теоретичних даних здійснено експериментальне дослідження за участі студентів четвертого курсу освітньо-професійної програми «Початкова освіта» Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Експериментальне навчання здійснювалося під час вивчення вибіркового курсу «Освіта для сталого розвитку в сучасній початковій школі». У ході дослідницької роботи встановлено вплив педагогіки емпауерменту на здатність майбутніх учителів початкової школи до самоаналізу та розвитку трансформаційної емпауермент-діяльності. Результати контрольних вимірювань показали зростання кількості респондентів з активним та трансформаційним рівнем емпауермент-діяльності. Спостереження за освітнім процесом засвідчують підвищення усвідомлення майбутніми вчителями індивідуальної відповідальності за сталий розвиток в особистісній та професійній площині.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of Empowerment Pedagogy has been studied in the psychological and pedagogical aspect and in the dimension of higher pedagogical education. Various approaches to the interpretation of the definition of the defined concept have been revealed. Emphasis is placed on the Pedagogy of Empowerment as a resource for self-discovery and self-education of future primary school teachers through activities in favour of sustainable development. The theoretical aspects of the given problem are studied on the basis of the analysis of the scientific literature, comparative and dialectical analysis of the obtained data. The potential possibilities of Empowerment Pedagogy in training of future primary school teachers to the professional activity considering the principles of sustainable development have been clarified. The impact of empowerment on the development of the strategy of individual independent activity of higher education seekers in the area of personal and professional responsibility has been revealed. The experimental study was conducted to verify the theoretical data involving students of the fourth year of study of the educational and professional program "Primary Education" of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Experimental training took place when teaching the elective course "Education for sustainable development in modern primary school" to future teachers. In the course of the research work, the impact of Empowerment Pedagogy on the ability of future primary school teachers to self-analyse and develop transformational empowerment activities was established. The results of control measurements showed an increase in the number of respondents with an active and transformational level of empowerment activities. Observations of the educational process testify to the increased awareness of future teachers of individual responsibility for sustainable development in the personal and professional spheres.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectемпауермент педагогікаuk_UA
dc.subjectемпауермент діяльністьuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectempowerment pedagogyuk_UA
dc.subjectempowerment activityuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectself-improvementuk_UA
dc.subjectfuture primary school teachersuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.titleЗастосування педагогіки емпауерменту в підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeApplication of Empowerment Pedagogy in Training of Future Primary School Teachers on the Basis of Sustainable Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chajkovska_Osvitolog_duskyrs.pdf1,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.