Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29574
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛещук, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorСтрук, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorГриньків, Наталія-
dc.contributor.authorОверко, Юлія-
dc.date.accessioned2023-07-04T08:32:49Z-
dc.date.available2023-07-04T08:32:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛещук С., Струк О., Гриньків Н., Оверко Ю. Використання технологій розробки віртуальних турів у шкільному навчанні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 14-23. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.2uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29574-
dc.description.abstractДосліджено можливості використання VR-технологій в освітньому процесі, зокрема віртуальних турів. Описано актуальність використання віртуальних турів в умовах сьогодення та проведено аналіз переваг і недоліків використання цієї технології в навчальних закладах, виховних та позашкільних заходах. Визначено основні вміння та навички, формуванню яких сприяють VR-технології. Проаналізовано можливості застосунків для створення віртуальних турів. Окремо розглянуто програму Panotour Pro як середовище для їх розробки. Надано інструкцію з її використання та описано процес створення віртуального туру пам’яткою архітектури. Представлено результати експериментального дослідження, яке показало позитивний вплив застосування таких розробок на якість навчання та розвиток певних компетенцій у студентів та учнів. Визначено перспективні напрямки застосування цієї технології в закладах освіти. Розглянуто практичні можливості використання віртуальних турів, які сприяють підвищенню ефективності візуалізації та пізнання, що може бути корисним для вчителів, студентів та дослідників у сфері освіти та технологій. Відзначено, що наукова новизна полягає у їхньому потенціалі як інструменту для підвищення ефективності візуалізації та пізнання об’єктів та явищ навколишнього світу. За допомогою VR-технологій можна створити віртуальні реалістичні моделі об’єктів, які неможливо або небезпечно оглядати в реальному житті.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to exploring the possibilities of using VR technologies in the educational process, specifically virtual tours. The relevance of using virtual tours in the modern world is described, and an analysis of the advantages and disadvantages of using this technology in educational institutions, educational and extracurricular events is conducted. The main skills and competencies that can be developed with the help of VR technologies are identified. The possibilities of applications for creating virtual tours are analyzed, with particular emphasis on the Panotour Pro program as a tool for creating virtual tours. Instructions on how to use the program and the process of creating a virtual tour of an architectural monument are provided. Additionally, the article presents the results of an experimental study that demonstrated the positive impact of virtual tours on learning quality and the development of specific competencies in students. Promising directions for the application of this technology in educational institutions are identified. The article explores the practical implications of using virtual tours, which enhance visualization and understanding. These findings can be valuable for teachers, students, and researchers in the field of education and technology. The scientific novelty lies in their potential as a tool for improving the effectiveness of visualization and understanding of objects and phenomena in the surrounding world. With the help of VR technologies, realistic virtual models of objects that are impossible or unsafe to observe in real life can be created. The further development vector can be directed towards the implementation of the integration of virtual tours into such educational programs as history, geography, biology, and others.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectвіртуальний турuk_UA
dc.subjectVR-технологіїuk_UA
dc.subjectзасоби дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectPanotour Prouk_UA
dc.subjectvirtual touruk_UA
dc.subjectVR technologiesuk_UA
dc.subjectdistance learning toolsuk_UA
dc.titleВикористання технологій розробки віртуальних турів у шкільному навчанніuk_UA
dc.title.alternativeUSING VIRTUAL TOUR DEVELOPMENT TECHNOLOGIES IN SCHOOL EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2023, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2_LESHCHUK_STRUK_HRYNKIV_OVERKO.pdf603,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.