Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29589
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKlymenko, Anatoliy-
dc.contributor.authorZakordonets, Nataliia-
dc.contributor.authorObikhod, Inna-
dc.date.accessioned2023-07-05T08:07:35Z-
dc.date.available2023-07-05T08:07:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKlymenko A., Zakordonets N., Obikhod I. THE USE OF VIDEO MATERIALS IN FLT: A CASE STUDY AT FOREIGN LANGUAGES DEPARTMENT OF TNPU // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 133-140. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.17uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29589-
dc.description.abstractWith the increasing use of innovative approaches to foreign languages teaching (FLT), video materials have become more accessible and easier to incorporate into the process of language acquisition. Additionally, the COVID-19 pandemic has accelerated the use of online learning, and video materials have become an important tool for distant language teaching. The article deals with theoretical and practical aspects of the usage of video materials in language teaching and learning. In the course of research surveys were made to determine the range of purposes and varieties of the most common uses of video resources. Examples of how technology has been used to support the use of video materials in language teaching and learning have been provided. The potential benefits and challenges of using video materials in language teaching and learning have been outlined. It has been justified that video materials promote language learners’ motivation, influence vocabulary growth providing an efficient and effective way to learn real-life language. The most common ways of the applying of video materials for individual work have been considered such as listening and comprehension practice; vocabulary building; grammar practice; pronunciation practice, cultural immersion; independent research and collaborative projects.uk_UA
dc.description.abstractВідзначено, що відеоматеріали стали доступнішими та простішими для використання у процесі опанування іноземних мов завдяки широкому застосуванню інноваційних підходів до навчання мов. Пандемія COVID-19 прискорила масове використання онлайн-навчання, а відеоматеріали стали важливим інструментом дистанційного навчання. Проаналізовано теоретичні і практичні аспекти застосування відеоматеріалів у викладанні та вивченні мов у вищих навчальних закладах. У ході дослідження проведено опитування з метою визначення діапазону цілей та різновидів найбільш поширених видів відеоресурсів. Наведено приклади використання технологій для підтримки залучення відеоматеріалів у процес викладання і вивчення іноземних мов. Окреслено потенційні переваги та проблеми використання відеоматеріалів у викладанні та вивченні мови. Розглянуто найпоширеніші способи застосування відеоматеріалів для індивідуальної роботи студентів: практика аудіювання та розуміння; формування словникового запасу; граматичні навички; практика вимови; культурне занурення; незалежні дослідження; спільні проєкти. Обґрунтовано, що відеоматеріали забезпечують ефективні результати навчання, зокрема підвищують креативність, надихають і мотивують студентів, привертаючи увагу, та сприяють плідній співпраці на заняттях. Аргументовано, що включення відеоматеріалів у самостійну роботу забезпечує інтерактивний досвід навчання, дозволяючи студентам практикувати та застосовувати свої мовні навички в реальному контексті. Зроблено висновок, що медіазаняття стали невід’ємною частиною сучасної освіти і це призвело до змін у процесі засвоєння мови. За умови належної організації та доцільності використання відеоматеріалів у викладанні іноземної мови сприяє підвищенню мотивації, креативності студентів і забезпечує ефективний спосіб вивчення мови в реальному житті.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectvideo materialsuk_UA
dc.subjectonline video resourcesuk_UA
dc.subjectFLTuk_UA
dc.subjectintensification of teaching and learning a foreign languageuk_UA
dc.subjectвідеоматеріалиuk_UA
dc.subjectонлайн-відеоресурсиuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectінтенсифікація викладання та вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.titleTHE USE OF VIDEO MATERIALS IN FLT: A CASE STUDY AT FOREIGN LANGUAGES DEPARTMENT OF TNPUuk_UA
dc.title.alternativeВідеоматеріали у викладанні іноземних мов: досвід викладачів факультету іноземних мов ТНПУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2023, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17_KLYMENKO_ZAKORDONETS_BIKHOD.pdf355,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.