Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29596
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВойтович, Ігор-
dc.contributor.authorПавлова, Наталія-
dc.date.accessioned2023-07-05T09:47:38Z-
dc.date.available2023-07-05T09:47:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВойтович І., Павлова Н. Методика навчання інформатики у дискурсі освітньо-професійної програми «Середня освіта (інформатика)» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 184-193. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.24uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29596-
dc.description.abstractРозкрито значення методики навчання інформатики у професійному становленні студентів, які здобувають кваліфікацію «вчитель інформатики» за освітньо-професійною програмою (ОПП) «Середня освіта (Інформатика)». На основі тлумачення понять «методика» і «методика навчання предмету» сформульовано авторське бачення змісту навчальної програми з дисципліни «Методика навчання інформатики». Проаналізовано освітньо-професійні програми закладів вищої освіти (ЗВО) щодо наявності згаданої дисципліни та особливостей її вивчення, зокрема, у Рівненському державному гуманітарному університеті (РДГУ). Сформульовано мету вивчення методики інформатики і конкретизовано завдання (навчальні, пізнавальні, виховні, практичні), вирішення яких сприяє здобуттю студентами обізнаності про організацію освітнього процесу з інформатики у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО), застосування апаратного і програмного забезпечення, розробці власних й вдосконалення існуючих інформаційно-ресурсних, навчально-дидактичних і методичних матеріалів. Зазначено, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), технічних засобів і парадигм програмування, висуває перед інформатикою і методикою її вивчення нові цілі, відповідно оновлюючи процес професійної підготовки вчителів інформатики. Відображено зв’язки досліджуваної дисципліни з іншими предметами загальної і професійної підготовки. Підсумовано, що студенти, які здобувають кваліфікацію «вчитель інформатики», мають бути обізнані з методикою навчання інформатики, її фундаментальними поняттями і дидактичними принципами та на цій основі розробляти методику, добирати і створювати педагогічно доцільне програмно-методичне забезпечення освітнього процесу.uk_UA
dc.description.abstractThe importance of methods of teaching computer science in the professional development of students who obtain the qualification of “teacher of computer science” in the educational and professional program “Secondary Education (Computer Science)“ is revealed. On the basis of the interpretation of the concepts of “methodology“ and “methodology of teaching the subject“, the author’s vision of the content of the curriculum in the discipline “Methods of teaching computer science“ is formulated. The educational and professional programs of higher education institutions regarding the availability of the mentioned discipline and the peculiarities of its study, in particular, at Rivne State University of Humanities have been analyzed. The purpose of studying computer science methods is formulated and the tasks (educational, cognitive, educational, practical), the solution of which contributes to the acquisition by students of awareness of the organization of the educational process in computer science in general secondary education institutions, the use of hardware and software, the development of their own and improvement of existing information and resource, educational, didactic and methodological materials are specified. The content of the course “Methods of teaching computer science” should be selected based on computer science as a fundamental science and as a school subject, as well as on teaching methods as an independent science and as a teacher's pedagogical activity. It is noted that the development of information and communication technologies, technical means and programming paradigms sets new goals for computer science and methods of its study, respectively, updating the process of professional training of computer science teachers. The connections of the studied discipline with other subjects of general and professional training are reflected. It is summarized that students obtaining the qualification of “teacher of computer science” should be familiar with the methodology of teaching computer science, its fundamental concepts and didactic principles and, on this basis, develop their own methodology, select and create pedagogically appropriate and balanced program and methodological support for the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectметодична компетентністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectcomputer science teacheruk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectmethodological competenceuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleМетодика навчання інформатики у дискурсі освітньо-професійної програми «Середня освіта (інформатика)»uk_UA
dc.title.alternativeMETHODS OF TEACHING INFORMATICS IN THE DISCOURSE OF THE EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL PROGRAM“SECONDARY EDUCATION (INFORMATICS)”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2023, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24_VOITOVYCH_PAVLOVA.pdf626,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.