Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСампара, Наталія-
dc.date.accessioned2023-07-12T10:52:26Z-
dc.date.available2023-07-12T10:52:26Z-
dc.date.issued2023-04-23-
dc.identifier.citationСампара Н. Підготовка учнів інклюзивного класу до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами: теоретичні та правові орієнтири / наук. кер. Н. Л. Сеньовська // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 254-257uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-125-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29760-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleПідготовка учнів інклюзивного класу до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами: теоретичні та правові орієнтириuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50_Sampara.pdf335,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.