Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорічний, Олександр-
dc.date.accessioned2023-07-18T11:27:26Z-
dc.date.available2023-07-18T11:27:26Z-
dc.date.issued2023-05-25-
dc.identifier.citationТорічний О. Формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на основі метода оперативно-службових ситуацій // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-26 травня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 39-43uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29925-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальну в педагогіці проблему пошуку ефективних механізмів розвитку управлінських компетенцій майбутніх офіцерів-прикордонників. З’ясовано, що зазначена проблема потребує додаткового вивчення та дослідження, оскільки управлінська компетентність є важливою складовою готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності. Зокрема, в якості інноваційного методу навчання, розглядається можливість використання в освітньому процесі майбутніх офіцерів-прикордонників методу оперативно-службових ситуацій, який спрямований на формування саме управлінських компетенцій у курсантів вищого військового навчального закладу ДПСУ. Даний метод всебічно охарактеризовано, виявлено його особливості та основні риси, що відрізняються від кейс-методу. Коротко описано алгоритм застосування запропонованого методу під час проведення занять з військово-професійних дисциплін, визначено його перспективи як дієвий механізм щодо всіх видів педагогічного контролю. Зроблено акцент на дослідницькому потенціалі, який може бути основою створення моделі процесу формування управлінських компетенцій. На підтвердження ефективності застосування методу оперативно-службових ситуацій у підготовці курсантів, подано результати педагогічного експерименту, проведеного у НАДПСУ. Надійність та точність висновків формуючого експерименту, зроблених на підставі обмеженого статистичного матеріалу, підтверджується результатами застосованих методів математичної статистики. У галузі військової освіти очевидною є необхідність пошуку, впровадження сучасних інноваційних методів навчання та педагогічних технологій, здатних підвищити ефективність розвитку у курсантів та офіцерів управлінських компетенцій, актуальних для прийняття управлінських рішень у професійній діяльності. Один з них – це метод оперативно-службових ситуацій, що має інтегративні та адаптивні можливості у формуванні управлінських компетенцій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectформування управлінських компетенційuk_UA
dc.subjectмайбутні офіцери-прикордонникиuk_UA
dc.subjectінноваційний метод навчанняuk_UA
dc.subjectметод оперативно-службових ситуаційuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомандири підрозділівuk_UA
dc.subjectметод дослідженняuk_UA
dc.titleФормування управлінської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на основі метода оперативно-службових ситуаційuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_Torichnuj.pdf627,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.