Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30148
Назва: Особливості системи освіти країни математиків – Нідерланди
Автори: Сіткар, Віктор Ілліч
Сіткар, Степан Вікторович
Бібліографічний опис: Сіткар В. І., Сіткар С. В. Особливості системи освіти країни математиків – Нідерланди // Актуальні проблеми системи освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти : збірник наук. праць. Київ, 2023. № 3. С. 580-590. DOI : 10.18372/2786-5487.1.17745
Дата публікації: 2023
Ключові слова: освіта
Нідерланди
ефективність
особливості навчання
прикладний характер
високі стандарти
education
the Netherlands
effectiveness
peculiarities of education
applied nature
high standards
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається освітня система в Нідерландах, яку вважають країною математиків. Одна з сильних сторін голландської освіти – це дуже глибока, майже легендарна, відданість принципам викладання математики. Наголошується, що учні та студенти повинні отримувати математичні принципи з реального життя, а не спочатку вивчати принципи, а потім застосовувати їх. Тому, близько половини голландських студентів вважають за краще йти в напрямку професійної освіти. Виявлено, що більше 90% голландських студентів закінчують середню школу, маючи певну кваліфікацію. Це – один з найвищих європейських показників і свідчить про те, що голландська система освіти – одна з найефективніших.
The article explores the educational system of the Netherlands, which is commonly considered the country of mathematicians. One of the strengths of Dutch education is a strong, almost legendary, commitment to the principles of teaching mathematics. It is emphasized that pupils and students should learn mathematical principles from real-life experiences, rather than first learning the principles and then applying them. Therefore, about half of Dutch students prefer to pursue vocational education. More than 90% of Dutch students are found to graduate from high school with a certain qualification being one of the highest European rates and indicating that the Dutch educational system is one of the most effective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30148
ISSN: 2786-5487
Розташовується у зібраннях:Статті (міжфакультетні)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitkar_Sitkar_Niderlandu.pdf329,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.