Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30752
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯцура, М.-
dc.date.accessioned2023-10-26T11:57:20Z-
dc.date.available2023-10-26T11:57:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯцура М. Потенціал інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти // Social Work and Education. 2023. Vol. 10. No. 3. P. 393-400. DOI: 10.25128/2520-6230.23.3.12uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30752-
dc.description.abstractУ статті зактуалізовано необхідність дослідження потенціалу інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти. Зазначено, що професійна культура включає різноманітні моделі поведінки в умовах професійної діяльності, а також такі аспекти загальної культури особистості, як грамотність, компетентність, духовність, толерантність тощо. Схарактеризовано структурні компоненти професійної культури менеджера: особистісний, когнітивний, діяльнісний. Закцентовано увагу на тому, що формування професійної культури менеджерів є досить складним процесом, оскільки в ході виконання своїх посадових обов’язків менеджер одночасно виступає і суб’єктом, і об’єктом управління. До інноваційних технологій, які можуть використовуватись у процесі формування професійної культури майбутнього менеджера у закладі вищої освіти, відносимо емпавермент та резильєнс, увага до яких зростає в силу ускладнення умов професії менеджера, при цьому на перший план виходять не раціонально-прагматичні аспекти управління, а соціально-психологічні, особистісні компоненти професійної діяльності. Зроблено висновок, що емпавермент-підхід у підготовці майбутнього менеджера дозволяє активізувати його сильні особистісні та професійні сторони, підвищити управлінську ефективність у соціальних взаємодіях, сформувати стійкість до професійного вигорання; використання технології резильєнс забезпечує відсутність відхилень в адаптації та траєкторії професійного розвитку майбутнього менеджера, стійкість його функціонування в умовах екстремальних ситуацій, запобігає виникненню психологічних розладів, зокрема, емоційного вигорання.uk_UA
dc.description.abstractThe article updates the need to research the potential of innovative technologies in the formation of professional culture among future managers in the process of professional training in institutions of higher education. It is noted that the professional culture includes various models of behavior in the conditions of professional activity, as well as such aspects of the general culture of the individual as literacy, competence, spirituality, tolerance, etc. The structural components of the manager's professional culture are characterized: personal, cognitive, operational. Attention is focused on the fact that the formation of the professional culture of managers is a rather complex process, since in the course of performing his duties, the manager simultaneously acts as both a subject and an object of management. Innovative technologies that can be successfully used in the process of forming the professional culture of a future manager in a higher education institution include empowerment and resilience. pragmatic aspects of management, and socio-psychological, personal components of professional activity. It was concluded that the empowerment-approach in training a manager allows to activate his strong personal and professional sides, to increase managerial efficiency in social interactions, to form resistance to professional burnout; the use of resilience technology ensures the absence of deviations in the adaptation and trajectory of the future manager's professional development, the stability of his functioning in extreme situations, the prevention of psychological disorders, in particular, emotional burnout.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectформування професійної культуриuk_UA
dc.subjectмайбутні менеджериuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectендавментuk_UA
dc.subjectнаснаженняuk_UA
dc.subjectрезильєнсuk_UA
dc.subjectprofessional cultureuk_UA
dc.subjectformation of professional cultureuk_UA
dc.subjectfuture managersuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectendowmentuk_UA
dc.subjectequipmentuk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.titleПотенціал інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTHE POTENTIAL OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF PROFESSIONAL CULTURE IN FUTURE MANAGERS IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING IN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 10. No. 3 (2023)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
YATSURA.pdf664,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.