Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30752
Назва: Потенціал інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти
Інші назви: THE POTENTIAL OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF PROFESSIONAL CULTURE IN FUTURE MANAGERS IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING IN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION
Автори: Яцура, М.
Бібліографічний опис: Яцура М. Потенціал інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти // Social Work and Education. 2023. Vol. 10. No. 3. P. 393-400. DOI: 10.25128/2520-6230.23.3.12
Дата публікації: 2023
Ключові слова: професійна культура
формування професійної культури
майбутні менеджери
інноваційні технології
ендавмент
наснаження
резильєнс
professional culture
formation of professional culture
future managers
innovative technologies
endowment
equipment
resilience
Короткий огляд (реферат): У статті зактуалізовано необхідність дослідження потенціалу інноваційних технологій у формуванні професійної культури у майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти. Зазначено, що професійна культура включає різноманітні моделі поведінки в умовах професійної діяльності, а також такі аспекти загальної культури особистості, як грамотність, компетентність, духовність, толерантність тощо. Схарактеризовано структурні компоненти професійної культури менеджера: особистісний, когнітивний, діяльнісний. Закцентовано увагу на тому, що формування професійної культури менеджерів є досить складним процесом, оскільки в ході виконання своїх посадових обов’язків менеджер одночасно виступає і суб’єктом, і об’єктом управління. До інноваційних технологій, які можуть використовуватись у процесі формування професійної культури майбутнього менеджера у закладі вищої освіти, відносимо емпавермент та резильєнс, увага до яких зростає в силу ускладнення умов професії менеджера, при цьому на перший план виходять не раціонально-прагматичні аспекти управління, а соціально-психологічні, особистісні компоненти професійної діяльності. Зроблено висновок, що емпавермент-підхід у підготовці майбутнього менеджера дозволяє активізувати його сильні особистісні та професійні сторони, підвищити управлінську ефективність у соціальних взаємодіях, сформувати стійкість до професійного вигорання; використання технології резильєнс забезпечує відсутність відхилень в адаптації та траєкторії професійного розвитку майбутнього менеджера, стійкість його функціонування в умовах екстремальних ситуацій, запобігає виникненню психологічних розладів, зокрема, емоційного вигорання.
The article updates the need to research the potential of innovative technologies in the formation of professional culture among future managers in the process of professional training in institutions of higher education. It is noted that the professional culture includes various models of behavior in the conditions of professional activity, as well as such aspects of the general culture of the individual as literacy, competence, spirituality, tolerance, etc. The structural components of the manager's professional culture are characterized: personal, cognitive, operational. Attention is focused on the fact that the formation of the professional culture of managers is a rather complex process, since in the course of performing his duties, the manager simultaneously acts as both a subject and an object of management. Innovative technologies that can be successfully used in the process of forming the professional culture of a future manager in a higher education institution include empowerment and resilience. pragmatic aspects of management, and socio-psychological, personal components of professional activity. It was concluded that the empowerment-approach in training a manager allows to activate his strong personal and professional sides, to increase managerial efficiency in social interactions, to form resistance to professional burnout; the use of resilience technology ensures the absence of deviations in the adaptation and trajectory of the future manager's professional development, the stability of his functioning in extreme situations, the prevention of psychological disorders, in particular, emotional burnout.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30752
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 10. No. 3 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YATSURA.pdf664,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.