Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30865
Назва: Особливості готовності майбутніх викладачів до діалогізації освіти в професійній діяльності
Автори: Вінничук, Мирослава Вікторівна
Бібліографічний опис: Вінничук М. Особливості готовності майбутніх викладачів до діалогізації освіти в професійній діяльності // Освітній діалог як гуманітарна психодидактична технологія вищої освіти : монографія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 126-139
Дата публікації: 2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30865
ISBN: 978-617-595-126-2
Розташовується у зібраннях:Освітній діалог як гуманітарна психодидактична технологія вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_Vinnuchyk.pdf503,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.