Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрубар, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorГрабик, Г. М.-
dc.contributor.authorОліяр, Михайло Богданович-
dc.contributor.authorРихель, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-10T10:58:43Z-
dc.date.available2023-11-10T10:58:43Z-
dc.date.issued2023-10-20-
dc.identifier.citationГрубар І. Я. , Грабик Г. М., Оліяр М. Б., Рихель В. В. Педагогічні умови профілактики травматизму студентів у процесі фізичного виховання // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 68-73uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30908-
dc.description.abstractУ ході дослідження обґрунтовано педагогічні умови профілактики травматизму студентів: санітарно-гігієнічні (лікарсько-педагогічний контроль та самоконтроль; належне матеріально-технічне забезпечення; відповідність інвентаря, обладнання, одягу і взуття гігієнічним вимогам), методичні (формування спеціальних знань та вмінь; моделювання реальних ситуацій уникнення травм; застосування засобів і методів навчання відповідно до закономірностей формування рухових навичок; дозування фізичних навантажень відповідно до індивідуальних та статевих особливостей студентів; належний розвиток фізичних і психофізичних якостей), організаційні (поєднання групових та індивідуальних форм організації фізичного виховання; забезпечення страхування і самострахування, допомоги під час виконання складних фізичних вправ), виховні (створення сприятливого навчального середовища; формування свідомої дисципліни)) та визначено форми їх реалізації у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.description.abstractIn the course of the study, pedagogical conditions for the prevention of student injuries were substantiated: sanitary and hygienic (medical and pedagogical control and self-control; proper material and technical support; compliance of inventory, equipment, clothing and footwear with hygienic requirements), methodical (formation of special knowledge and skills; simulation of real situations to avoid injuries; application of training tools and methods in accordance with the laws of formation of motor skills; dosage of physical exertion in accordance with the individual and gender characteristics of students; proper development of physical and psychophysical qualities), organizational (combination of group and individual forms of physical education organization; provision of insurance and self-insurance, assistance during complex physical exercises), educational (creation of a favorable educational environment; formation of conscious discipline) and the forms of their implementation in the process of physical education are determined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТАЙПuk_UA
dc.subjectтравматизмuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпричиниuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectinjuryuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectreasonsuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.titleПедагогічні умови профілактики травматизму студентів у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for the prevention of student injuries in the process of physical educationuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hrubar_ Hrabyk.pdf212,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.