Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30959
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorВолч, І. Р.-
dc.contributor.authorМихайлишин, Г. І.-
dc.contributor.authorБуката, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-17T08:31:40Z-
dc.date.available2023-11-17T08:31:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГорбатюк Р. М., Волч І. Р., Михайлишин Г. І., Буката В. В. Підготовка майбутніх лікарів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання // Медична освіта : науково-практичний журнал. Тернопіль : ТНМУ, 2023. № 2 (100). С. 18-24. DOI : 10.11603/m.2414-5998.2023.2.14010uk_UA
dc.identifier.issn1681-2751-
dc.identifier.urihttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/14010/12945-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30959-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток суспільства та інтенсифікація інноваційних процесів у системі освіті України передбачають суттєву реорганізацію сучасної вищої медичної освіти, переосмислення цінностей, цілей і засобів діяльності й відхід від традиційної парадигми навчання. Виникає гостра потреба в її модернізації, яка б забезпечила підготовку сучасних лікарів на високому професійному рівні, а також зміну структури і технології такої підготовки. З огляду на це відбуваються переорієнтація освітнього процесу та впровадження компетентнісного підходу під час підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. В умовах пандемії коронавірусної інфекції освітній процес набув принципово іншого характеру, а дистанційне навчання стало єдиною оптимальною формою роботи як для педагогічних працівників, так і для здобувачів вищої освіти. Така форма навчання забезпечила безперервність освіти і дозволила вийти на якісно новий рівень надання освітніх послуг. Останнім часом усе більше закладів освіти України спрямовують свою організаційну діяльність на формування такого освітнього середовища, умови якого могли б забезпечувати ефективну діяльність суб’єктів навчання і максимально сприяти підвищенню якості навчання та викладання. У статті обґрунтовано організацію освітнього процесу в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на прикладі кафедри мікробіології, вірусології та імунології, а також розглянуто структурні компоненти освітньо-інформаційного середовища. Показано значення самостійної роботи як основи освітнього процесу під час дистанційного навчання. Виділено основні переваги та недоліки такої форми навчання й окреслено перспективи подальшого розвитку медичної освіти з урахуванням специфіки галузі охорони здоров’я та викликів, які ставить перед лікарем його професійна діяльність.uk_UA
dc.description.abstractThe rapid development of society and intensification of innovation processes in the education system of Ukraine require a significant reorganization of modern higher medical education, a rethinking of values, goals and means of activity, and a departure from traditional learning paradigms. There is an urgent need for its modernization, which would ensure the preparation of modern doctors at a high professional level, as well as a change in the structure and technology of such preparation. Therefore, the educational process is being reoriented and a competency-based approach is being introduced in the training of future medical professionals. In the conditions of the coronavirus pandemic, the educational process has acquired a fundamentally different character, and distance learning has become the only optimal form of work for both teachers and higher education students. This form of learning has ensured the continuity of education and allowed for a qualitatively new level of provision of educational services. Recently, more and more educational institutions in Ukraine have been directing their organizational activities towards the formation of such an educational environment, the conditions of which could ensure the effective activities of learning subjects and maximum assistance in improving the quality of learning and teaching. The article substantiates the organization of the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University, specifically on the example of the Department of Microbiology, Virology, and Immunology, and discusses the structural components of the educational-information environment. The importance of independent work as the basis of the educational process during distance learning is demonstrated. The main advantages and disadvantages of this form of learning are highlighted, and the prospects for further development of medical education are outlined, taking into account the specificity of the healthcare industry and the challenges it poses to doctors in their professional activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкрмедкнигаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectосвітньо-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці медичного профілюuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecthigher medical educationuk_UA
dc.subjecteducational information environmentuk_UA
dc.subjectfuture specialists in the medical fielduk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх лікарів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeTRAINING OF FUTURE DOCTORS IN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION IN CONDITIONS OF DISTANCE EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5_Horbatiuk_Volch_Mykhailyshyn_Bukata_TRAINING_FUTURE.pdf884,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.