Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30959
Назва: Підготовка майбутніх лікарів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання
Інші назви: TRAINING OF FUTURE DOCTORS IN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION IN CONDITIONS OF DISTANCE EDUCATION
Автори: Горбатюк, Роман Михайлович
Волч, І. Р.
Михайлишин, Г. І.
Буката, В. В.
Бібліографічний опис: Горбатюк Р. М., Волч І. Р., Михайлишин Г. І., Буката В. В. Підготовка майбутніх лікарів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання // Медична освіта : науково-практичний журнал. Тернопіль : ТНМУ, 2023. № 2 (100). С. 18-24. DOI : 10.11603/m.2414-5998.2023.2.14010
Дата публікації: 2023
Видавництво: Укрмедкнига
Ключові слова: дистанційне навчання
вища медична освіта
освітньо-інформаційне середовище
майбутні фахівці медичного профілю
професійна діяльність
самостійна робота
якість навчання
distance learning
higher medical education
educational information environment
future specialists in the medical field
professional activity
independent work
quality of education
Короткий огляд (реферат): Стрімкий розвиток суспільства та інтенсифікація інноваційних процесів у системі освіті України передбачають суттєву реорганізацію сучасної вищої медичної освіти, переосмислення цінностей, цілей і засобів діяльності й відхід від традиційної парадигми навчання. Виникає гостра потреба в її модернізації, яка б забезпечила підготовку сучасних лікарів на високому професійному рівні, а також зміну структури і технології такої підготовки. З огляду на це відбуваються переорієнтація освітнього процесу та впровадження компетентнісного підходу під час підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. В умовах пандемії коронавірусної інфекції освітній процес набув принципово іншого характеру, а дистанційне навчання стало єдиною оптимальною формою роботи як для педагогічних працівників, так і для здобувачів вищої освіти. Така форма навчання забезпечила безперервність освіти і дозволила вийти на якісно новий рівень надання освітніх послуг. Останнім часом усе більше закладів освіти України спрямовують свою організаційну діяльність на формування такого освітнього середовища, умови якого могли б забезпечувати ефективну діяльність суб’єктів навчання і максимально сприяти підвищенню якості навчання та викладання. У статті обґрунтовано організацію освітнього процесу в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на прикладі кафедри мікробіології, вірусології та імунології, а також розглянуто структурні компоненти освітньо-інформаційного середовища. Показано значення самостійної роботи як основи освітнього процесу під час дистанційного навчання. Виділено основні переваги та недоліки такої форми навчання й окреслено перспективи подальшого розвитку медичної освіти з урахуванням специфіки галузі охорони здоров’я та викликів, які ставить перед лікарем його професійна діяльність.
The rapid development of society and intensification of innovation processes in the education system of Ukraine require a significant reorganization of modern higher medical education, a rethinking of values, goals and means of activity, and a departure from traditional learning paradigms. There is an urgent need for its modernization, which would ensure the preparation of modern doctors at a high professional level, as well as a change in the structure and technology of such preparation. Therefore, the educational process is being reoriented and a competency-based approach is being introduced in the training of future medical professionals. In the conditions of the coronavirus pandemic, the educational process has acquired a fundamentally different character, and distance learning has become the only optimal form of work for both teachers and higher education students. This form of learning has ensured the continuity of education and allowed for a qualitatively new level of provision of educational services. Recently, more and more educational institutions in Ukraine have been directing their organizational activities towards the formation of such an educational environment, the conditions of which could ensure the effective activities of learning subjects and maximum assistance in improving the quality of learning and teaching. The article substantiates the organization of the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University, specifically on the example of the Department of Microbiology, Virology, and Immunology, and discusses the structural components of the educational-information environment. The importance of independent work as the basis of the educational process during distance learning is demonstrated. The main advantages and disadvantages of this form of learning are highlighted, and the prospects for further development of medical education are outlined, taking into account the specificity of the healthcare industry and the challenges it poses to doctors in their professional activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/14010/12945
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30959
ISSN: 1681-2751
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Horbatiuk_Volch_Mykhailyshyn_Bukata_TRAINING_FUTURE.pdf884,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.