Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30968
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОнуферко, Ю.-
dc.contributor.authorУдич, Зоряна Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-11-20T08:25:39Z-
dc.date.available2023-11-20T08:25:39Z-
dc.date.issued2023-10-25-
dc.identifier.citationОнуферко Ю., Удич З. Дослідження організаційної культури інклюзивних закладів загальної середньої освіти // Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (25-26 жовтня 2023 року ). Запоріжжя, 2023. С. 62-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30968-
dc.description.abstractДослідження спрямоване на вивчення організаційної культури в контексті інклюзивної освіти в загальній середній школі. Інклюзивна освіта стала однією з ключових тенденцій у сучасній педагогіці, і її успішність в значній мірі залежить від організаційної культури в закладі. Дослідження базується на результатах опитування вчителів, які працюють в інклюзивних закладах загальної середньої освіти. Опитування включало питання про те, як вчителі сприймають цінності та орієнтації інклюзивної освіти, їх підтримку та готовність до співпраці зі спеціалістами, рівень відкритості до різноманітності, інклюзивні педагогічні практики та інше.uk_UA
dc.description.abstractThe study is aimed at exploring the organizational culture within the context of inclusive education in a general secondary school. Inclusive education has become one of the key trends in modern pedagogy, and its success largely depends on the organizational culture within the institution. The research is based on the results of a survey of teachers working in inclusive mainstream educational institutions. The survey included questions regarding how teachers perceive the values and orientations of inclusive education, their support and readiness to collaborate with specialists, their openness to diversity, inclusive pedagogical practices, and more.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectрезультатиuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectпедагогиuk_UA
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectgeneral secondary schooluk_UA
dc.subjectresultsuk_UA
dc.subjectsurveyuk_UA
dc.subjecteducatorsuk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.titleДослідження організаційної культури інклюзивних закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativeRESEARCH OF ORGANIZATIONAL CULTURE OF INCLUSIVE INSTITUTIONS OF GENERAL SECONDARY EDUCATIONuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Onuferko_Udych.pdf992,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.