Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30972
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯнкович, Олександра Іванівна-
dc.contributor.authorВинничук, Олег Теофілович-
dc.contributor.authorКузьма, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-11-20T11:21:44Z-
dc.date.available2023-11-20T11:21:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯнкович О. І., Винничук О. Т., Кузьма І. І. Розвиток у майбутніх учителів та вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщі // Перспективи та інновації науки. Сер. Педагогіка, Сер. Психологія, Сер. Медицина. Київ, 2023. № 15(33). С. 580-590.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30972-
dc.description.abstractУ статті розглядаються форми й методи розвитку в майбутніх учителів і вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщі. Відзначено внесок С. Дем’янчука, який обґрунтував концептуальні засади педагогіки миру; здобутки щодо миролюбної діяльності Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. Визначено сутність освіти для миру в Україні та Польщі. Відображено поширення миротворчого руху. На основі порівняльного аналізу розвитку в майбутніх учителів і вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщі виявлено спільні риси: використання потенціалу педагогічних, історико-педагогічних дисциплін, реалізація проєктних методів. Вагома роль відводиться виконанню вчителем і вихователем відповідальної і креативної місії творця культури миру в освітньому середовищі. Водночас у закладах вищої освіти України більше уваги приділяється аналізу екологічних наслідків війни, безпеці, здоров’язбереженню дітей та науковим дослідженням проблем дітей в умовах воєнного стану. Виявлено необхідність підвищення рівня медіаосвітніх компетентностей студентів. Обґрунтовано доцільність проведення спільних заходів, занять для студентів України та Польщі в контексті розвитку культури миру. Відображено досвід таких занять із використанням онлайн-платформ для студентів Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Куявсько-Поморської академії з м. Бидгощ (Польща), під час яких мовами спілкування були польська та англійська. Показано необхідність інтеграції педагогічної, екологічної, безпекової культури та медіакультури як провідний чинник розвитку людства на засадах гуманізму, подолання воєнної загрози.uk_UA
dc.description.abstractThe forms and methods of developing a culture of peace in future teachers and kindergarten teachers at higher educational institutions of Ukraine and Poland have been studied in the article. The contribution of S. Demianchuk, who substantiated the conceptual foundations of pedagogy of peace, and the achievements of peaceful activities of the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities have been noted. The essence of education for peace in Ukraine and Poland has been defined. The spread of the peacekeeping movement has been reflected. Based on a comparative analysis of the development of a culture of peace in future teachers and kindergarten teachers at higher educational institutions of Ukraine and Poland, common features have been identified: the use of the potential of pedagogical, historical and pedagogical disciplines, and the implementation of project methods. An important role is given to the teacher’s and kindergarten teacher’s fulfillment of the responsible and creative mission of the creator of a culture of peace in the educational environment. At the same time, higher educational institutions in Ukraine are paying more attention to the analysis of the environmental consequences of war, safety, health saving of children, and research on children’s problems under martial law. The need to improve the level of media education competencies of students has been identified. The expediency of holding joint events and classes for students of Ukraine and Poland in the context of developing a culture of peace has been substantiated. The experience of such classes using online platforms for students of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University and Kujawy and Pomorze University in Bydgoszcz (Poland), during which the languages of communication were Polish and English, has been reflected. The necessity of integrating pedagogical, ecological, security and media culture as a leading factor in the development of humanity on the basis of humanism and overcoming the military threat has been shown.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвіта для мируuk_UA
dc.subjectкультура мируuk_UA
dc.subjectпедагогіка мируuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectвихователіuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освіти Україниuk_UA
dc.subjectПольщіuk_UA
dc.subjecteducation for peaceuk_UA
dc.subjectculture of peaceuk_UA
dc.subjectpedagogy of peaceuk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectmedia cultureuk_UA
dc.subjectfuture teachersuk_UA
dc.subjectkindergarten teachersuk_UA
dc.subjecthigher educational institutions of Ukraine and Polanduk_UA
dc.titleРозвиток у майбутніх учителів та вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщіuk_UA
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF A CULTURE OF PEACE IN FUTURE TEACHERS AND KINDERGARTEN TEACHERS AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF UKRAINE AND POLANDuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yankovych_Vynnychuk.pdf1,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.