Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлюка, Микола Іванович-
dc.contributor.authorБіланик, Ірина Богданівна-
dc.date.accessioned2023-12-21T08:50:44Z-
dc.date.available2023-12-21T08:50:44Z-
dc.date.issued2023-11-09-
dc.identifier.citationКлюка М. І., Біланик І. Б. Роль теорії множин у розвитку математичних навичок для STEM-освіти // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 221-223uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31555-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleРоль теорії множин у розвитку математичних навичок для STEM-освітиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kliuka_Bilanyk.pdf629,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.