Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31619
Назва: Інтегрований урок української мови та трудового навчання: особливості, підготовка, проведення
Автори: Криськів, Мирослава Йосипівна
Буняк, Вадим
Бібліографічний опис: Криськів М., Буняк В. Інтегрований урок української мови та трудового навчання: особливості, підготовка, проведення // Opical aspects of modern scientific research : The 4th International scientific and practical conference (December 21-23, 2023). Tokyo : CPN Publishing Group., 2023. P. 411-419
Дата публікації: 21-гру-2023
Видавництво: CPN Publishing Group
Ключові слова: інтегрований урок
українська мова
трудове навчання
бінарний урок
міжпредметні зв’язки
взаємодія
система
цілісна картина світу
Короткий огляд (реферат): У статті визначено дефініцію інтегрованого уроку, особливості його підготовки та проведення в сучасній школі; з’ясовано основну мету та завдання проведення таких уроків. Детально проаналізовано етапи підготовки інтегрованого уроку, процес створення сценарію такого уроку. На прикладі інтегрованого уроку української мови та трудового навчання запропоновано різні види вправ, які сприяють встановленню та засвоєнню в процесі пізнання взаємозв'язків між окремими елементами знань з цих дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31619
ISBN: 978-4-9783419-2-1
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryskiv_Buniak_article.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.