Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31695
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, Галина Михайлівна-
dc.contributor.authorКреховець, Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-10T14:37:45Z-
dc.date.available2024-01-10T14:37:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлійник Г., Креховець Ю. Формування і розвиток творчих здібностей підлітків з використанням соціокультурної діяльності // Ввічливість. Humanitas : науковий журнал. Луцьк : Гельветика, 2023. Вип. 3. С. 61–66. DOI : https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.3.8uk_UA
dc.identifier.issn2786-4715-
dc.identifier.issn2786-4723-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31695-
dc.description.abstractУ статті досліджено та висвітлено шляхи формування і розвитку творчих здібностей підлітків з вико- ристанням соціокультурної діяльності. Наведено наукові трактувань поняття «творчість» відповідно до: Великого тлумачного словника сучасної української мови; українського педагогічного словника; Cambridge Academic Dictionary та Artificial Intelligence. Розкрито мету, яка полягає у дослідженні та висвітленні шляхів формування і розвитку творчих здібностей підлітків з використанням соціокультурної діяльності. Дослідже- но думки античних філософів, наукові праці зарубіжних психологів та психологів сьогодення. Виокремлено перелік компонентів, які входять до складу творчих здібностей, а саме: мотиваційно-творча активність; інтелектуально-логічні здібності; інтелектуально-евристичні здібності; комунікативні здібності та здібнос- ті до самоорганізації. Розкрито зміни в процесі творчості відповідно до плину часу з віком. Доведено, що під- літковий вік є найкращим періодом для розвитку творчих здібностей через відсутність значних стереотипів в особистостей, та наявність «дитячої» мрійливості. Досліджено уподобання підлітків щодо вільного про- ведення часу та дозвіллєвої діяльності. Проаналізовано ігрові VR технології, як один із елементів формування та розвитку творчих здібностей в підлітковому віці. Висвітлено переваги та недоліки даної технології та її впливу на особистість підлітка. Виокремлено роль соціального педагога, як важливої постаті у роботі з під- літками, їхньому навчанню, вихованню та розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines and highlights the ways of formation and development of creative abilities of teenagers using socio- cultural activities. Scientific interpretations of the concept of "creativity" are given in accordance with: the Great explanatory dictionary of the modern Ukrainian language; Ukrainian pedagogical dictionary; Cambridge Academic Dictionary and Artificial Intelligence. The goal is revealed, which consists in researching and highlighting the ways of formation and development of creative abilities of teenagers using socio-cultural activities. The opinions of ancient philosophers, scientific works of foreign psychologists and psychologists of today have been studied. The list of components that make up creative abilities is highlighted, namely: motivational and creative activity; intellectual and logical abilities; intellectual and heuristic abilities; communication skills and self-organization skills. Changes in the process of creativity in accordance with the passage of time with age are revealed. It has been proven that adolescence is the best period for the development of creative abilities due to the absence of significant stereotypes in personalities and the presence of "childish" dreaminess. The preferences of teenagers regarding free time and leisure activities were studied. Game VR technologies are analyzed as one of the elements of formation and development of creative abilities in adolescence. The advantages and disadvantages of this technology and its influence on the adolescent's personality are highlighted. The role of the social pedagogue is singled out as an important figure in working with teenagers, their education, upbringing and development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectсоціокультурна діяльністьuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative abilitiesuk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectsocial pedagogueuk_UA
dc.subjectsocio-cultural activityuk_UA
dc.titleФормування і розвиток творчих здібностей підлітків з використанням соціокультурної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeFormation and development of creative abilities of teenagers using socio-cultural activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Oliinyk_Krekhovets_Formuvannia.pdf856,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.