Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБутрин, Василь-
dc.contributor.authorКізь, Ольга Богданівна-
dc.date.accessioned2024-01-10T14:54:02Z-
dc.date.available2024-01-10T14:54:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБутрин В., Кізь О. Експериментальне дослідження практики використання нетворкінгу у сфері бізнес-діяльності: соціально-психологічний вимір // Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць РДГУ. Рівне. 2023. Вип. 21. С. 23-35. DOI : https://doi.org/10.35619/praprv.v1i21.359uk_UA
dc.identifier.issn2518-7503-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31696-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню нетворкінгу як соціально-психологічного інструменту побудови мережі бізнес-контактів. На основі аналізу теоретичних та прикладних досліджень зарубіжних і вітчизняних науковців розкрито сучасні підходи до тлумачення сутності нетворкінгу, його форм, видів та ролі у сучасних бізнес-процесах. Охарактеризовано технології нетворкінгових комунікацій у веденні бізнесу та роль комунікативної компетентності суб’єкта бізнес-діяльності у налагодженні мережі корисних ділових зв’язків. Розроблено опитувальник задля вивчення практики використання нетворкінгу у сфері бізнес-діяльності. Із використанням діагностичного інструментарію, розміщено на сервісі Google Forms, проведено дослідження досвіду використання нетворкінгу бізнесменами Тернопільщини. З’ясовано: соціальні мережі і месенджери, які використовуються в цілях ведення та розвитку бізнесу; наявність власного Веб-сайту для просування особистого бренду і власного бізнесу; технології нарощування і підтримки мережі ділових зв’язків і контактів; конкретні результати та зростання ефективності бізнесу завдяки нетворкінгу; позитивний/негативний досвід допомоги від членів бізнес-мережі у відповідь на прохання; готовність нетворкера-бізнесмена допомагати членам власної мережі зв’язків; труднощі у побудові мережі ділових бізнес-контактів; відсоткова оцінка залежності успіху бізнесу від мережі ділових зв’язків тощо. Окреслено перспективи дослідження інших складників нетворкінгу та психологічних детермінант і регуляторів комунікативної діяльності як умови успішного бізнес-нетворкінгу.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of networking as a socio-psychological tool for building a network of business contacts. Based on the analysis of theoretical and applied research by foreign and domestic scholars, the article reveals modern approaches to the interpretation of the essence of networking, its forms, types and role in modern business processes. The technologies of networking communications in doing business and the role of the communicative competence of a business entity in establishing a network of useful business relationships are characterized. A questionnaire has been developed to study the practice of using networking in business activities. Using the diagnostic tools posted on the Google Forms service, the experience of using networking by businessmen of Ternopil region was studied. The following have been identified: social networks and messengers used for business management and development; availability of own website to promote personal brand and own business; technologies for building and maintaining a network of business relations and contacts; concrete results and increase in business efficiency due to networking; positive/negative experience of assistance from business network members in response to a request; readiness of a business networker to help members of his/her own network of contacts; difficulties in building a network of business contacts; and the Prospects for researching other components of networking and psychological determinants and regulators of communication activity as a condition for successful business networking are outlined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнетворкінгuk_UA
dc.subjectмережа бізнес-контактівuk_UA
dc.subjectбізнес-діяльністьuk_UA
dc.subjectнетворкінгові технологіїuk_UA
dc.subjectсуб’єкт підприємницької діяльностіuk_UA
dc.subjectnetworkinguk_UA
dc.subjectnetwork of business contactsuk_UA
dc.subjectbusiness activityuk_UA
dc.subjectnetworking technologiesuk_UA
dc.subjectbusiness entityuk_UA
dc.titleЕкспериментальне дослідження практики використання нетворкінгу у сфері бізнес-діяльності: соціально-психологічний вимірuk_UA
dc.title.alternativeAN EXPERIMENTAL STUDY OF THE PRACTICE OF USING NETWORKING IN BUSINESS ACTIVITIES: SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL DIMENSIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Butryn_Kiz_Psuxolog.pdf558,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.