Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31781
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШпак, Марія Мирославівна-
dc.date.accessioned2024-01-17T09:45:21Z-
dc.date.available2024-01-17T09:45:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШпак М. Креативність як складова особистісного розвитку та професійного становлення студентів // Наукові праці МАУП. Психологія. Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2023. Вип. 2 (58). С. 57-62uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31781-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема креативності особистості як складова особистісного розвитку та професійно- го становлення студентів. Зазначається, що в сучасних умовах українське суспільство потребує фахівців з високим рівнем творчого мислення, креативності, які здатні критично осмислювати проблеми і творчо вирішувати завдання у процесі професійної діяльності. Мета статті – здійснити теоретичний аналіз наукових підходів вітчизняних і зарубіжних учених до розуміння і змістового наповнення поняття «креативність», розкрити психолого-педагогічні умови розвитку креативності сту- дентів в освітньому середовищі вищої школи. Встановлено, що дослідження розвитку креативності особистості ускладнюється різними науковими підходами вчених до розуміння і визначення поняття «креативність», разом з яким у психологічній науці використовуються як синоніми поняття «творчість», «творчі здібності», «творчий потенціал». Наведені у статті дефініції креативності вказують на широке і багатоаспектне тлумачення цього феномена – від діяльнісного підходу до його породження і прояву як творчості до суб’єктивно-неповторного змісту і розуміння як особистісної характеристики, яка забезпечує продукування нових ідей, нестандартних рішень, оригінальних винаходів. Визначено, що креативність є інтегральною властивістю особистості, яка забезпечує її успішну і продуктивну творчу діяльність. Особливо важливого значення набуває розвиток креативності у студентські роки. Якість вищої освіти повинна визначатися здатністю навчального закладу і науково-педагогічних працівників створювати сприятливе освітнє се- редовище для розвитку креативності, творчого мислення студентів. З цією метою визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють розвитку креативності студентів у процесі їх професійної підготовки в закладі вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the problem creativity of a person as a component of personal development and professional formation of students. It is noted that in modern conditions, Ukrainian society needs specialists with a high level of imaginative thinking, creativity, who are able to critically consider problems and creatively solve tasks in the process of professional activity. The purpose of the article is to carry out a theoretical analysis of the scientific approaches of domestic and foreign scientists to understanding and substantive content of the concept of «creativity», to reveal the psychological and pedagogical conditions for the development of students' creativity in educational environment of a higher education institution. It is determined that a research of the development of creativity of a person is complicated by different scientific approaches of scientists to understanding and defining the concept of «creativity», together with which the concepts of «art», «creative abilities », «creative potential» are used as synonyms in psychological science. The definitions of creativity given in the article indicate a broad and multifaceted interpretation of this phenomenon – from an activity approach to its generation and manifestation as art creation to a subjectively unique content and understanding as a personal characteristic that ensures the production of new ideas, non-standard solutions, original inventions. It is defined that creativity is an integral feature of a person, which ensures his/her successful and productive creative activity. The development of creativity during student years is becoming more significance. The quality of higher education should be determined by the ability of educational institution and scientific and pedagogical employees to create a favorable educational environment for the development of creativity and creative thinking of students. For this purpose, it is defined the psychological and pedagogical conditions which contribute to the development of students' creativity in the process of their professional training in a higher education institution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative abilitiesuk_UA
dc.subjectpersonal developmentuk_UA
dc.subjectprofessional formationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleКреативність як складова особистісного розвитку та професійного становлення студентівuk_UA
dc.title.alternativeCREATIVITY AS A COMPONENT OF PERSONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONAL FORMATION OF STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SHPAK.pdf651,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.